Zoom
Slabi medsebojni odnosi, negativno naravnana klima in pogosti konflikti vodijo v vse večji razdor med delavci, hkrati pa negativno vplivajo na samo produktivnost in kakovost dela. Za delodajalca je ključno, da takšna tveganja pravočasno prepozna in jih tudi uspešno obvladuje. Sodobni trendi digitalizacije pa prinašajo nov tveganja pri uporabi umetne inteligence v delovnem okolju. Čeprav ima umetna inteligenca pozitiven vpliv na področju večje produktivnosti dela, se morda premalo zavedamo, da je z umetno inteligenco na kadrovskem področju potrebno rokovati previdno, varno in strokovno.
V okviru seminarja bomo dali poudarek dveh pogostim izzivom, s katerimi se delodajalec srečuje v svojem delovnem okolju.
Slabi medsebojni odnosi, negativno naravnana klima in pogosti konflikti vodijo v vse večji razdor med delavci, hkrati pa negativno vplivajo na samo produktivnost in kakovost dela. Za delodajalca je ključno, da takšna tveganja pravočasno prepozna in jih tudi uspešno obvladuje. Za to pa potrebuje dobre temelje, kako ravnati v takih situacijah ter kako graditi pozitivno organizacijsko kulturo organizacije.
Sodobni trendi digitalizacije pa prinašajo nov tveganja pri uporabi umetne inteligence v delovnem okolju. Čeprav ima umetna inteligenca pozitiven vpliv na področju večje produktivnosti dela, (operacije zaključimo veliko hitreje, prej nam pomaga do pomembnih ugotovitev), se morda premalo zavedamo, da je z umetno inteligenco na kadrovskem področju potrebno rokovati previdno, varno in strokovno.
Seminar je namenjen kadrovskim delavcem, odvetnikom, direktorjem podjetij, računovodjem, poslovnim sekretarjem in drugim osebam, socialnim delavcem, zaposlenim na bankah, zavarovalnicah, občinah, sodiščih, agencijah in drugim, ki v podjetju urejajo kadrovsko dokumentacijo.
PROGRAM
Od 9.00 do 11.00
Uspešno obvladovanje tveganj mobinga:
· Kdaj govorimo o trpinčenju na delovnem mestu?
· Kaj definiramo pod spolno nadlegovanje in druge oblike nadlegovanja?
· Kaj ima skupnega diskriminacija z nadlegovanjem?
· Kdaj govorimo o šikaniranju?
· Katera so najpogostejša psihosocialna tveganja v organizaciji?
· Kateri so prvi signali mobinga in kako pravilno odreagirati?
· Oblike mobinga, ki so pogosto zaznane
· Kako urediti področje mobinga v organizaciji?
· Ključni ukrepi za preprečevanje pojavnih oblik mobinga
· Namen internega akta o preprečevanja mobinga v organizaciji
· Navodila za ravnanje morebitnim žrtvam
· Pravice žrtve mobinga
· Kaj storiti ob lažni prijavi?
· Kje delajo delodajalci največje napake pri urejanju tega področja in kako drago jih lahko stanejo?
· Vloga managenta za vzpostavitev pozitivno naravnanega delovnega okolja
Od 11.00 do 11.15 - ODMOR
Od 11.15 do 13.00
Tveganja varne uporabe umetne inteligence:
· Ali vaši zaposleni pri svojem delu uporabljajo orodja umetne inteligence
· Ste kot delodajalec sprejeli ukrepe za varno uporabo umetne inteligence v delovnih procesih
· Katere vse obveznosti mora delodajalec izpolniti pred začetkom uporabe umetne inteligence v delovnem okolju
· Kaj storiti v primeru, če zaposleni aktivno uporabljajo orodja umetne inteligence brez vednosti delodajalca?
· Kje ve na kadrovskem področju se umetna inteligenca že pojavlja, in kako jo varno uporabljati